Nazwa użytkownika:
Hasło:
Zapomniałem hasła
Nie masz konta?
Przyłącz się!



PANEL O FIRMIE KONTAKT FAQ PARTNERZY  


O Firmie
Słowem wstępu

Założony 19 lat temu, przez kliku młodych entuzjastów, Instytut SMG/KRC jest dziś niekwestionowanym liderem badań rynku zarówno w Polsce jak i na całym obszarze Europy środkowo-wschodniej.
Pracujemy w oparciu o sprawdzone, międzynarodowe metodologie, mając do dyspozycji profesjonalne laboratoria badawcze zlokalizowane w kluczowych miastach Polski oraz specjalistyczne, liczące 90 stanowisk - studio badań telefonicznych. Dysponujemy ogólnopolską siecią ankieterską, liczącą ponad 1500 ankieterów, pracujących dla nas w 27 ośrodkach w całym kraju.
Wykonujemy badania na zamówienie międzynarodowych koncernów, polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, agencji reklamowych, a także polskich i zagranicznych instytucji rządowych oferując niestandardowe rozwiązania wypracowane na potrzeby naszych klientów.
Najlepiej znane projekty prowadzone przez SMG/KRC to Target Group Index (studium konsumpcji marek i mediów), PBC General i PBC Daily (drugi co do wielkości w Europie system pomiaru czytelnictwa prasy), Radio Track (drugi co do wielkości w Europie, projekt pomiaru słuchalności radia), Omnibus ( cykliczne badanie sondażowe prowadzone na reprezentatywnej próbie 1000 Polaków w wieku 15-75 lat miesięcznie), Omnibus "Matki" oraz Omnibus "Dzieci". 
Obecnie SMG/KRC jest członkiem globalnej sieci Millward Brown International oraz wyłącznym przedstawicielem instytutu BMRB na polskim rynku.

 

Jeżeli poszukują Państwo więcej informacji na temat naszej firmy, zapraszamy na stronę www.smgkrc.pl.